iulie 03, 2009

DRUMURI DRUMURI TRADUCERI

3 ŢĂRI
6 ZILE
7 NOPŢI

voi reveni cu fotografii.
o călătorie în mine însămi. lungă, dureroasă, excitantă.

mult mers pe jos, animale in Belovejskaya Pusa, Belorusia, bijuterii exceptionale in Polonia şi o noapte forţată în Budapesta.

în tot acest răstimp am scris puţin, am fotografiat mult şi am trăit intens. in special ultima zi.


când ne-au anunţat că avionul pentru Chişinău nu va fi, am avut două senzaţii simultane. contradictorii bineînţeles. :) that's me. pe de o parte eram atât de obosită şi ştiam că mă aşteaptă fetiţa mea la Chişinău, cu tot cu sarcini de realizat, articole de scris, bla bla bla, pe de alta - Budapesta - la o oră cu trenul.
a doua zi dimineaţa am alergat prin Budapesta, doar pentru ca să revăd nişte locuri. m-am pierdut printre ele.
aveam impresia că dacă mă întind pe un trotuar, mă topesc şi rămân acolo pentru totdeauana. şi nu aş fi fost împotrivă.

dar mai mult decât orice, aş fi vrut să rămân in inima cuiva. să pot construi în ea oraşul viselor.
dacă aţi fi un oraş, în inima cui l-aţi pune?

eu l-am pus astfel:

somebody knows every lake should be blue

every bird

should keep its silences under the wrings

every tree should be green

every paper

should keep its sadness under the letters

somebody feels

every piece of the heart should be

red

somebody’s making bred out of dreams

my hands on you

my hands on you

my hands on you


chitara clasica dureros de trista
Asculta mai multe audio Muzica

8 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Aş construi un oraş în inima IUBIRII, numai acolo.

Mă bucur să ştiu că te-ai întors, mă bucur să aflu că a fost minunată excursia, mă bucur să ştiu că eşti mai bine.

O zi de minune să ai, draga mea!

Anonim spunea...

Ce bine de tine :)

Am vazut si eu azi fotografii ale unor polonezi geniali ...de-mi venea sa ma urc pe tavan. Inca sunt socata.
Azi a fost o zi buna.

Cu bine

angela spunea...

ooo, Geanina
uneori realitatea te loveste peste picioare fara ca sa realizezi. calatoria asta a fost o iesire din mine :)

si eu as pune orasul in zona iubirii. in inima lui.

Andi
:)))))
ce bine !!!

INCERTITUDINI spunea...

Cred ca acum te-ai redescoperit, Angela; incerc" sa te citesc" printre randuri.
Cand fac asemenea calatorii- cam o data pe an, ma caut. Daca nu ma gasesc, ma reinventez.
Tu , dupa cum te simt, eshi in convalescentza.
Lasa-tzi gandurile sa se asheze in matca.
O seara frumoasa!
Pupici si tzie si bombonicii tale, care te-a ashteptat!

Anonim spunea...

bun venit din promenada, asteptam fotografiile si povestile, cred ca esti plina de spiritul celor 7 mari si 7 tari :)
deschide tolba cu povesti

INCERTITUDINI spunea...

Angela, avem o leapsha de la Gala!
Sunt atat de simpatice chestiile astea!
"Ma citeshti" printre randuri , cand ai putzin timp?
O seara frumoasa!

angela spunea...

Gina,
sunt intradevar :) doar ca am tare putin timp liber. sfarsit de an universitar. o nebunie.

Gala, mi-e dor de tine. asa. pur si simplu.

Ginutza,
ma duc sa vad. cum am un pic de timp, trec si pe la tine si citesc printre fibrele tale :)

Anonim spunea...

"hands" jocul mâinilor - e o fraza ce ma båntuit si pe mine în ultima perioada.
O mini dedicatie Angela:
http://www.youtube.com/watch?v=uXCK8z-Zk88