august 20, 2010

:) geanta și omul. excurs static

am găsit la Olga
o provocare, care poate da de gandit. ce ai in geanta spune ceva despre cum gandesti?

experimentul scosului lucrurilor din geanta si aranjatului a durat cat o viata de om :)


le-am trantit toate pe pat, cam asa cum stau in geanta. apoi, s-a trezit eul meu social si le-am aranjat asa cum am reusit eu:
...portmoneu pentru monede cu vrajitoarea cu matura pe el :) tare-mi place
...o oglinda, in care nu ma uit niciodata. mai are inca lipita pe ea hartia cu eticheta. o iau cu mine tot timpul. e de la N. si e a mea :)
...carti: Hofstede, si altele pe educatie interculturala. pentru suflet - castaneda.
...portmoneu mare si vechi, furat de cateva ori prin chisinau si intors gol :) asta e o alta poveste
pasaport, stick, telefon, tigari, cutie pentru tigari :), bricheta.

spune ceva despre mine?
nu stiu
ordinea lor ar spune cred ca mai multe. faptul ca sunt adunate gramada, ca de obicei nu gasesc telefonul sau bricheta sau tigarile

dar :)
imi place provocarea.
marimea gentii cred ca poate fi determinata dupa cate lucruri incap intro geanta :)

ps. datorita tie, Olga, am facut inventarul. da nu vreau sa las nimic acasa :)
Trimiteți un comentariu