august 07, 2010

dor de autenticitate

astăzi se împlinește un an de când a murit. căutam alte cuvinte: a plecat dintre noi sau se odihnește.




însă eu văd
a murit.
și degeaba încercăm să ne ascundem după deget.
oamenii mor.




astăzi mergeam cu fiica mea prin orașul de noapte.


am găsit locuri atât de frumoase. voi reveni la ele în altă zi.



dar, la un moment dat am trecut pe lângă o agenție  funerară.
Dumitrița mă întreabă: Mama, aceasta este o agenție de voiaj?
Eu: da. cu ei pleci în lumea cealaltă.
Ea: mama, oamenii nu pleacă nicăieri când mor. ei mor.


îmi amintesc acum despre toate ritualurile de trecere și mituri și povești.

poduri, pe care oamenii le traversează, pentru a nu se mai întoarce la noi.
mi-e dor de bunica.




fără concluzii.
oamenii mor.
Trimiteți un comentariu