septembrie 18, 2009

18.09.08 - 19.09. 09 un an

18.09.09
t
oamna vine râzând
peste noi
își acoperă gura cu galben

femeie misterioasă
își lasă tăcerile pe trotuar
picături
presurate

dacă dormi spune
pierzi evidența zilei

un an în urmă
frica ei se lăsa peste umeri
și gâtuia
asfințitul

19.09.09

în privirea ta vântul
adună frunzele-ani cosiţele se împletesc de la sine cu tot cu panglici

albastre

/eşti o puştoaică cu 35 de noiţe pe unghii/scutură singurătatea de pe ele
vor înflori

dragul meu
dragul meu
dragul meu

doar ochii strâns închişi
permit jocuri

surprizele toamnei sunt ascunse în podurile copilăriei

astăzi se ascultă portishead şi
spleen

mâine îmi voi aduna cărţile
mâine amintirile să atace viforele nocturne
mâine voi desena cercuri pe inima ta

dragul meu
dragul meu
dragul meu

orice sâmbătă este un capăt de ştreang

de unde peste exact un an ștreangul și spânzuratul?
oare astfel se structurează existența?
cercuri?


Trimiteți un comentariu