septembrie 09, 2009

09.09.09 pe 09:09:09. FUSTA XII

astăzi am așteptat să fie o zi specială.
frumoasă, deosebită, de o mare tandrețe.

a fost una obișnuită. doar câteva lucruri normale, oameni dragi care mă sună de parcă ar ști cum vin valurile de dor peste mine.

astăzi mă întreb: cum se construiește realitatea noastră în funcție de expectanțe, de proiecții, de vise. și

insert. cifra 9, de la care așteptam emoții sau evenimente deosebite.
in numerologie nouă are un loc aparte. nu voi vorbi despre el aici.
dar din momentul din care am ajuns acasă mă uit la un tip special de tarot.
Cagliostro Tarot.


si interpretarea:

Like a child full of wonder, gaze into the mysteries of your inner life.

și zic așa. ce a trebuit să mai aștept de la cifra nouă? am ce îmi doresc. și de ce să mă mai întreb asupra naturii umane. asupra dorului, darului, așteptărilor.
dar mă întreb. și mă bucur că pot întreba.

de ce oare nu ne liniștim din simplul motiv că suntem iubiți, că trăim, că iubim.
ce căutăm?


ps. această fustă se desface în fața celui CARE ESTE IUBIREA LUI DUMNEZEU.





Trimiteți un comentariu