iulie 31, 2013

fusta 49. exprimarea dorintelor


am pentru prima dată în viață un animal în casă.un pisoi. îl urmăresc pe tony cu multă atenție. exact ca și pe oamenii din jur. comportament, dorințe, comunicare, patternuri. fix ca și noi.

diferența este că el își exprimă dorințele fără teamă. fără frica de a fi refuzat, de a fi judecat, de a fi pedepsit.
Tony nu e culturalizat. și primește tot ce vrea în viața lui pisicească. pentru că dacă nu îi dai acum - îi dai mai târziu. pentru că el mai cere o dată. și încă o dată, până obține ceea ce vrea.

noi, oamenii nu cerem. din frică, din orgoliu, din HZ de ce. dar nu cerem.
creăm relații de prietenie, pseudo-prietenie, autoritate formală, informală și tot felul de motive pentru ca să nu obținem ceea ce vrem.

de ce?

sursa


5 comentarii:

Unknown spunea...

Când l-am găsit pe Dr Wealthy, am avut nevoie disperată de a-mi aduce înapoi pe fostul meu iubit. Mi-a lăsat o altă femeie. Sa intamplat atat de repede si nu am avut nici un fel de spus in situatia asta. El ma scos după trei ani fără explicații. Îl contactez pe dr. Wealthy prin intermediul site-ului său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte de a mă putea ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La puțin timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să mă mai trimită din nou și sa simțit oribil pentru ceea ce tocmai mi-a pus. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și el știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și apoi a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când dr. Wealthy ma ajutat, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Îi recomand foarte mult pe Dr Wealthy pentru oricine care are nevoie de ajutor. E-mail: wealthylovespell@gmail.com, sunați-l sau adăugați-l pe ceapre prin: +2348105150446

Unknown spunea...

Bună ziua tuturor sunt atât de fericit să împărtășesc minunata mea experiență despre dr. ODION, că este un caster puternic de vraja din vestul Africii, m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste care mi-a readus iubitul la mine în 48 de ore, așa cum a promis că este un om al cuvintelor sale și atât de mult cred în el și am îndreptat mulți dintre prietenii mei către el și ei obțin întotdeauna rezultatul bun pe care îl caută dacă aveți nevoie de ajutorul lui, contactați acest caster puternic vrăjitor numit Dr. ODION, contactați-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l apelați la +2349060503921.

Unknown spunea...

Vreau să spun lumea despre DR ODION, Marele vrăjitor care mi-a adus înapoi soțul meu când am crezut că toată speranța a fost pierdută. DR ODION s-a folosit de vraja lui puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, readucându-mi omul cu vraja lui, la început am crezut că visam când soțul meu se întoarce la mine în genunchi implorându-mă să-l iert și să-l accept înapoi și mereu de atunci, el mă iubește mai mult decât mă așteptam vreodată, așa că mi-am făcut un jurământ sinelui meu că voi anunța Lumea despre DR ODION pentru că este un Dumnezeu pe pământ. Ai probleme în relația ta? partenerul tău s-a despărțit de tine și încă îl iubești și îl vrei înapoi? Aveți probleme cu finanțarea dvs.? sau aveți nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactați DR ODION astăzi pentru că vă ofer 100% garanție că el vă va ajuta la fel cum m-a ajutat. DR ODION. Contactați-l imediat prin e-mail: (drodion60@yandex.com) sau sunați / Whattsapp numărul său de telefon mobil +2349060503921 contactați-l acum și problemele dvs. vor fi rezolvate pentru totdeauna. Vă mulțumim încă o dată DR ODION pentru marea ta muncă.

Anonymous spunea...

Sunteți binevenit să citiți întâlnirea mea cu DR WALE, un om spiritual puternic binecuvântat de strămoșii săi pentru a vindeca bolile cu ierburi și, de asemenea, pentru a restabili casa ruptă. L-am cunoscut pe DR WALE pentru că iubitul meu soț vrea să divorțăm și asta după zece ani de căsnicie binecuvântați. cu doi copii drăguți, un băiat cinci ani și o fată doi ani, ne-a scos fiica din casă și a stat cu mama lui și îl implor să se întoarcă acasă, dar a refuzat, am fost foarte confuz, așa că am căutat ajutor atunci Am citit despre DR WALE cum a ajutat o femeie să-și facă propriul copil după ce a fost căsătorită timp de nouă ani fără copil, am contactat DR WALE i-a explicat situația mea, a cerut niște informații despre mine pe care i le-am dat, după ce O consultație mi-a spus ce trebuie făcut și am făcut conform instrucțiunilor, în timp ce scriu asta, soțul meu își face treaba de birou în camera de zi. Dacă aveți nevoie de ajutorul unui om spiritual autentic, DR WALE este ultima ta oprire, contactați-l pe WhatsApp / Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous spunea...

Vraja de dragoste puternică și puternică pentru a-ți câștiga fostul înapoi.. Am decis că voi petrece toată ziua pe internet doar pentru a mă asigura că mulți oameni pot citi această mărturie despre DR WALE, care este un puternic vrăjitor din Africa, După ce am fost abandonat de iubitul meu, am fost atât de singur în acea zi, încât am decis să merg pe net pentru câteva sfaturi despre relații, nu am știut niciodată că aceasta este foaia de parcurs care va asigura întoarcerea iubitului meu. După ce am citit o mulțime de sfaturi despre cum să-mi restabilim relația într-un mod mai bun, am descoperit că DR WALE are multe recomandări decât alți vrăjitori. Prin urmare, mi-am hotărât că DR WALE este persoana potrivită pentru job, și l-am contactat pe DR WALE prin detaliile sale pe care le-am văzut pe internet și am fost atât de fericit că am ales să lucrez cu DR WALE pentru că munca lui a fost 100% perfectă și vraja l-a adus pe iubitul meu înapoi la mine cu o ușurare rapidă. De asemenea, contactați-l pentru ajutor acum prin WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com