iulie 24, 2013

fusta 48. de ce iubirea și relația cu El/Ea sunt două lucruri diferite


ne-am obișnuit că relațiile se construiesc prin iubire. că fericirea înseamnă a avea alături pe cel/cea pe care îl/o iubești. așa ne învață cărțile sfinte, bunicile, mamele, cărțile-de-tot-felul, pseudo-experiențele altora.

ne-am obișnuit să spunem - Omul Meu, cu accent pe Meu. că a fi cu cineva înseamnă a poseda și a avea drepturi. inclusiv de a cere ca celălalt să nu fie implicat în alte relații, să nu cumva să îndrăznească să se uite-îndrăgostească-culce cu cineva în afară de noi.

ne-am obișnuit să folosim iubirea pentru a ne asigura că nu vom fi singuri. am inventat și poezii despre asta. și muzică, și dans. tot ce vrei.

                                                                    sursa

dacă există iubire, spunem noi, va exista înțelegere și compatibilitate.
pe dracu.

pasiunea pentru celălalt scade cu anii. și e normal să fie așa. că doar nu o să umbli toată viața cu inima bătând să sară din piept. e nevoie de perioade de calm, de pace.

pentru asta există relații. și compatibilitate. pentru pace și confort și creștere împreună. și frumusețe.

iubirea nu e pace. ea e tumult permanent. iubirea e îndrăzneala spiritului de a rămâne liber.
de aceea poți iubi pe cineva și fi cu altcineva. de aceea pe parcursul unei relații te poți îndrăgosti de altcineva. asta trece. e inevitabil. va rămâne un sentiment cald după.

pentru că noi suntem animale care au nevoie să știe că pot iubi.

și e ok așa.

ps. sunt cazuri în care acestea două se împletesc. :). rare și perfecte. dar rare.

mâine a murit Высоцкий.
deci așa



Trimiteți un comentariu