octombrie 28, 2010

TU NU TRECI PRAGUL ELECTORAL. IX.

Dragă student,

eu sunt profesoară la una dintre cele mai mari universităţi din Moldova.  îmi place ceea ce fac şi citesc şi pregătesc prezentări şi cursuri nopţi întregi pentru ca să vin în faţa ta şi să te motivez să gândeşti şi să vrei să ai o viaţă plină şi vie. pentru ca tu să treci pragul electoral. am multe cursuri, puţini bani şi entuziasm ca să lupt cu faptul că

tu te plângi de calitatea educaţiei din universităţile noastre, dar nu te pregăteşti pentru seminare, nu te implici in proiecte şi nu vrei să devii liber în exprimare. tu nu vrei să citeşti materialele de pe internet, pentru că ele sunt în altă limbă decât româna.

tu te plângi că majoritatea profesorilor vin în faţa ta cu foi galbene, dar nu îndrăzneşti să le spui despre asta şi nici nu ai alternative care să îl facă să îşi schimbe stilul de predare.

tu ţipi că universităţile sunt corupte, dar te rogi la mine să nu îţi trec lipsele în catalog pentru că ai tot felul de activităţi. sau ai întotdeauna în buzunar nişte bani trimişi de mama din Italia pentru ca să plăteşti pe cei care vor să ia bani.

tu spui că profesorul din Moldova este prost pregătit şi nu faci nimic pentru ca să devii altfel.

să ştii, Dragă student, că eu am dreptul să am studenţi liberi, care ştiu să citească engleză, franceză sau germană, care vor să se implice in activităţi extracurriculare, care e capabil să stea pe coridoare să citească, care gândeşte liber şi are curajul să îmi spună unde am greşit.

dar, până atunci, Tu nu treci pragul electoral.

vii la restanţă la viaţa ta. acolo nu ai pe cine plăti, nu ai cu cine te înţelege. poţi doar să te plângi că am fost eu profesorul tău.

istoria pragurilor electorale integral e aici: http://www.iongrosu.com/
le gasiti si pe celalalte, pana la 9 si de la 9 :)
Trimiteți un comentariu