martie 01, 2009

socrate spune astazi: fustele danseaza de 1 martie

casatoreste-te oricum: daca vei avea o sotie buna, vei fi fericit, daca nu - vei deveni filosof.
socrate a avut o sotie, datorita careia si cel putin instruit ale filosofiei poate spune - eu stiu ca nu stiu nimic - cunoaste-te pe tine insuti.

dar nu despre asta vroiam sa spun, ci sa impletesc un martisor.

ziua de 1 martie a fost si este o zi speciala.
nu mi-a placut niciodata primavara. decat pe panze iscusit infrumusetate de pictori.
am adorat si raman sa ador toamna. totusi martisoarele incoltesc in sufletul fiecaruia speranta ca in lume se poate darui si fara a se cere. deci se poate iubi.

pentru toti cei care simt la fel. pentru toti care simt altfel. pentru toti cei care SIMT:

http://www.youtube.com/watch?v=88fGN9ocZeg&feature=related


doar astazi pletele
in doua
rosu si alb
naive
se
arunca
pana la brau

inapoi
inainte
inapoi

si nu te gasesc
nica-

ieri

ierni
acolo te caut
in toamna
lumea galbena
imi lasa parul
liber

http://www.youtube.com/watch?v=Lcazj8hkWY0&feature=related

si imi acopera inima
jazz
Trimiteți un comentariu