ianuarie 17, 2009

despre rolul degetelor

4
5
9

ce relatie se poate gasi intre ele si rezultatul unui test taaaaare ingenios de pe facebook, conform caruia sunt Frierdich Nietzsche?

dar imi place ca sunt Nietzsche si nu vre-un moralist....brrrrrrrrrr

4
5
9

si 12.

oare de ce unora dintre noi le este greu sa spuna Fuck you, cara-te din viata mea?
si altora sa inteleaga asta printre degete? fara ca primul sa o spuna?
yo de ex. nu inteleg sau nu vreau sa o fac niciodata. tre' sa o primesc peste bot de tot ca sa ma trezesc in noroi. si umblu asa prin ploaie.
fericita. daca se intrezareste ceva - spuneti-mi oameni buni, ca eu-lica, in naivitatea mea cred ca toti sunt sinceri ca mine si spun cara-te cand ma satur de ei :)
nu de alta, dar nu am apa calda si e greu sa imi spal sufletul de noroi dupa asta
Trimiteți un comentariu