martie 24, 2010

antes de mi



la 16 ani
mă plimbam prin mine însămi ca printr-o minune
timpul înconjoară dansul în cercuri


îmi dădeam părul în părți ca să văd cerul

la 36 dau întro parte cerul ca să îmi văd părul

și spun:
prefer banii norocului
dar cred
te prefer pe tine

când nu sunt amintiri
fantasmele sunt necesare
îți iau palma-ntre mâini
liniile povestesc o seară în care
toate stelele pot să cadă peste ei

de fapt
mă uit la buzele tale
sunt prea roșii
mă fac să visez



antes de mi
arenas





12 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

'Tempora mutantur, et nos mutamur cum illis!'

TCA spunea...

natural refining...
and your hair looks great against the blue sky

ajnanina spunea...

minune, minune si acum, si inca...
si noroc cat cerul, sa-l rasfiri cu parul...

SuperJa spunea...

WOW Angela m-a anesteziat dansul si vorbele tale.
E o poveste între rânduri, o intuiesc... si mai presus de toate te simt fericita.

... e fain in Bilbao, asa?

eliza spunea...

Draga mea:am incercat sa postez un comentariu la un poem pe al blog de-al tau, nu am reusit.
oare de ce unii oameni simt nevoia sa se repete in cuvinte de la un blog la altul cand scriu comentarii?Nu mai au cuvinte?Asta ma inhiba cand vreau sa comentez si ma abtin:teama de a intra sub aceasi umbrela cu vanatorii de comentarii.Scuz-ma ca nu ma semnez.As contraria prea multa lume.

INCERTITUDINI spunea...

'când nu sunt amintiri
fantasmele sunt necesare
îți iau palma-ntre mâini
liniile povestesc o seară în care
toate stelele pot să cadă peste ei'.


Traieste-ti clipa!Cu toate stelele agatate in par!

Andi spunea...

Și înaintea ta... tot tu.

Flavius spunea...

servus...
superba vedere a cerului ;)
Toate cele bune, ganduri bune...

INCERTITUDINI spunea...

SARBATORI pe CAI INSORITE, presarate cu manunchiuri de multe RAZE CALDE, IUBITOARE !!!

gabi spunea...

Să ai parte de linişte, dragoste, bucurie, de Sărbători şi tot anul! Paşte Fericit, draga mea !

Flavius spunea...

Sarbatori Frumoase si Linistite!

stamat spunea...

Sarbatori Fericite. Caldura si bucurie in suflet. Dumnezeu, sa fie mereu langa Dvs.