octombrie 29, 2014

despre credinta si ratiune. confesiune.

suntem ființe atât de raționale, încât ne este dificil să vedem.

ne-au învățat de mici că noi suntem diferiți de animale pentru că avem rațiune. 
ne-au învățat de mici să gândim, pentru că altfel luăm decizii greșite
ne-au învățat de mici să credem în ceea ce se poate vedea, pipăi, mirosi. 

astfel tot ceea nu funcționează în baze raționale (și nu știu cum se întâmplă, dar e foarte puțină logică în construcția lumii) nu merită să fie văzut, cu atât mai mult acceptat. 


tot textul de mai sus este scris cu mintea, deci nu spune decât cât îi este de frică minții mele să fie desconspirată.

voi ați încercat pur și simplu să fiți, fără ca să vă întrebați?

când în sfârțit, pentru o perioadă foarte scurtă am reușit am simțit cum inima mea nu mai are nevoie de nimic. pentru că atunci totul este acolo.

tu ești acolo.
versurile sunt acolo
cântecul e acolo
te transformi în st
ele
cr
ești
fără text.

Un comentariu:

Jose Maya spunea...

Mereu surprinde pe toți cei care își caută ajutorul. Este o sută la sută de mâini cu puterile magice. Îți mulțumesc mult pentru că mi-am readus relația la normal după 5 luni de despărțire de fostul meu iubit. WhatsApp la +27736117700 pentru Elumelu Marele Okaikulo, el este cel mai mare și cel mai puternic vrăjitor în care am încredere. Chiar și în acest Elumelu din toată lumea pandemică, Marele Okaikulo a putut să-mi aducă fostul iubit în 48 de ore cu puterile sale spirituale, după ce am plătit taxa inițială de 350 de euro pentru a achiziționa articolele necesare pentru a face treaba pentru mine. După ce a terminat, fostul meu iubit s-a întors la mine în 48 de ore și astăzi suntem acum cei mai buni unul pentru celălalt. Puteți contacta Elumelu, Marele Okaikulo prin intermediul liniei sale WhatsApp la +27736117700 pentru orice ajutor în relațiile / căsătoriile voastre.
Jose Maya